وي عدم تخصصي بودن فعاليت هتلها و دفاتر خدمات مسافرتي را يکي از دلايل اين امر خواند و بيان کرد: اگر هتلها و آژانسهاي ما با سيستم فروش بينالمللي آشنا باشند حتما شرايط بهتري خواهيم داشت و در توسعه سفرهاي داخلي هم موفقتر خواهيم بود.
قاسمي با اشاره به تجربه ساير کشورها در اين رابطه افزود: مشکلات پيشروي توسعه صنعت گردشگري مختص يک کشور نيست و تجربه نشان داده است موفقيت ساير کشورها نيز در گرو همکاري بخشهاي مرتبط با اين حوزه است.
اين فعال حوزه گردشگري برگزاري سمينارهايي در رابطه با ايجاد برند گردشگري را مهم خواند و گفت: برگزاري اين گونه سمينارها تاثيري زيادي در ايجاد برند ملي گردشگري کشور دارد که البته دولت هم بايد همکاري زيادي در اين رابطه داشته باشد.
120/
انتهای پیام/